آشنایی با سطوح زبان انگلیسی و چگونگی انجام تعیین سطح زبان انگلیسی


چگونگی تعیین سطح حضوری و آنلاین زبان انگلیسی رادین را آشنا خواهید شد و آماده می شوید در تعیین سطح رایگان زبان انگلیسی شرکت کنید . قبل از شروع آشنایی با روش های ما می توانید از دپارتمان زبان انگلیسی رادین دیدن کنید تا بیشتر با دوره های زبان انگلیسی آشنا شوید .

 

سطح زبان انگلیسی شما چیست ؟

به صورت کلی سطوح زبان انگلیسی به 8 مرحله تقسیم می شود A1 , A2, B1 , B2, C1 , C2 و دو مرحله Advance 1,2 که برای تحصیل در هر کدام از آنجا نیاز به تعیین سطح است که روش های آن را برای شما توضیح می دهیم.

تعیین سطح حضوری زبان انگلیسی زبان رادین

جهت انجام این مدل تعیین سطح زبان آموز باید به صورت حضوری با هماهنگی قبلی در محل آموزشگاه  زبان رادین حضور پیدا کند و با کارشناس آموزش موسسه به گفتگو حضوری بپردازد . همچنین در این مدل تعیین سطح ممکن است شما دچار  استرس و اضطراب شوید که  به دلیل تجربه بالا کادر اجرایی کاملا استرس ها لحظه ای بوده و بدون هیچ گونه عجله و یا حس قضاوت شدن قادر خواهید بود به سوالات پاسخ دهید .

برای سنجش بهتر زبان آموزان گرامی و دست یابی به یک تعیین سطح دقیقتر در حالت حضوری ممکن است هر دو تعیین سطح شفاهی و کتبی از متقاضی گرفته شود تا زبان آموز در کلیه مهارت های زبانی از جمله خواندن،نوشتن،شنیداری و صحبت به صورت کامل ارزیابی شده تا بتواند در سطح مناسب خود به یادگیری زبان بپردازد.

ممکن است براساس شرایط زبان آموز از روش متفاوت تر و بروزتری براساس استاندارهای جدید اقدام به تعیین سطح شود.

چگونگی تعیین سطح شفاهی

از روش های تعیین سطح زبان انگلیسی تعیین سطح به شیوه شفاهی است. روش تعیین سطح شفاهی روشی است که در اکثر آموزشگاه های ایران انجام شده و جزو موثرترین روش یا یکی از مراحل تعیین سطح زبان انگلیسی است .

در تعیین سطح شفاهی کارشناس زبان رادین باید با شما به مکالمه می پردازید و در برخی مواقع اقدام در صورت نیاز به پخش فایل صوتی خواهد پرداخت و بعد از آن به سوالاتی در مورد فایل صوتی است نیاز است پاسخ بدهید.

جهت پاسخ دهی فقط کافیست به دقت به سوالات گوش دهید و سعی کنید با استفاده از لغاتی که بیاد می آورید به سوالات پاسخ دهید. سعی کنید یک کلمه ای پاسخ ندهید و توانمندی خود را نشان دهید و همچنین شما زمان کافی برای پاسخ دهی را دارید پس لطفا با عجله پاسخ ندهید و نیازی به داشتن استرس در زمان پاسخگویی نیست.

تعیین سطح کتبی

در تعیین سطح کتبی زبان انگلیسی ، سوالات به صورت تایپ شده در یک یا چند برگه به زبان آموز ارائه می شود و شما وقت دارید تا به سوالات که اغلب سوالات گرامری و لغات می باشد و همچنین مهارت نوشتاری شما را نیز محک می زند پاسخ دهید .

 

تعیین سطح آنلاین زبان انگلیسی

تعیین سطح آنلاین انگلیسی از جدیدترین روش های تعیین سطح است که بعد از شروع قرنطیه کرونا بسیار رواج پیدا کرده و موسسه زبان رادین روش بسیار استاندارد و البته بروزی را در این رابطه به کارگرفته تا زبان آموزان بدون دغدغه  بتوانند در تعیین سطح آنلاین با هر شرایط اینترنت شرکت کنند .

روش انجام آن بسیار به نظر کارشناس بستگی دارد و ممکن است از شما هم به صورت گفتگو تلفنی و یا به صورت آزمون کتبی آنلاین که اکثر سوالات را چهار گزینه ای تشکیل می دهد آزمون گرفته شود .

 

لازم به ذکر است که شما از هر شهر و استانی می توانید در این آزمون ها شرکت کنید و البته راه ورود به دوره های ربان انگلیسی رادین از این روش انجام می شود .

چنانچه همچنان برای شما ابهاماتی وجود دارد و یا نیاز به شماوره دارید با ما تماس حاصل فرمایید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *