تعیین سطح زبان آلمانی

کلاس آنلاین زبان آلمانی

چنانچه به هر دلیلی قادر به شرکت در کلاس حضوری زبان آلمانی رادین نیستند و یا در کشور یا شهر دیگری اقامت دارید به شما شرکت در کلاس آموزش آنلاین زبان آلمانی موسسه هوشمند و مدرن رادین را توصیه می کنیم.

اکثر دانشجویان این دوره ها را علاقمندان به ادامه تحصیل در دانشگاه های آلمان و کسانی که قصد دارند به کشور های آلمانی زبان مهاجرت کنند تشکیل داده اند. به همین دلیل بدست آوردن نتیجه مطلوب و کارآمد بسیار مهم است .

موسسه زبان رادین بعنوان بهترین آموزشگاه آلمانی شیراز و جنوب کشور علاوه بر کلاسهای حضوری اقدام به برگزاری دوره آنلاین زبان آلمانی می کند که لازمه آن شرکت در تعیین سطح است .

آموزش مجازی زبان آلمانی در موسسه زبان رادین با استفاده از کتابهای مورد تایید سفارت آلمان (مجموعه کتابهای Starten Wir) و برترین اساتید زبان آلمانی شیراز برگزار می گردد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر به دپارتمان زبان آلمانی مراجعه کنید .

 

ویژگی های آموزش آنلاین زبان آلمانی

آموزش آنلاین زبان آلمانی یک ارتباط زنده تصویری (Live) بر بستر نرم افزارهای قدرتمند و اختصاصی موسسه  است.

در کلاس آنلاین زبان آلمانی، فایل PDF کتاب و منابع مورد نیاز به رایگان در اختیار زبان آموزان آموزشگاه رادین قرار می گیرد .

نحوه برگزاری اساتید و البته کیفیت کلاسهای آنلاین آلمانی آموزشگاه زبان رادین ، همانند کلاسهای حضوری آلمانی می باشد.

در پایان هر سطح از زبان آموزان آزمون پایان سطح گرفته می شود و پس از قبولی مدرک معتبر قایل ترجمه ارائه می گردد.

آزمون های دورهای آنلاین زبان آلمانی کاملا به صورت مجازی است و نیازی به حضور در آموزشگاه ندارند .

از هر کجای ایران و جهان و یا حتی در مسافرت در کلاس شرکت کنید و از یادگیری لذت ببرید.

 

آشنایی با سطوح زبان آلمانی

 

A1 (سطح آغازین)

از همان ابتدا زبان آموز یاد می گیرد چگونه خود و دیگران را معرفی نماید، احوالپرسی نموده و بعد از پایان مکالمه خداحافظی نماید.

با نام کشورها، شهرها، و نمادهای مختلف تعدادی از شهرهای دنیا آشنا می شود.

آزمون A1 زبان آلمانی در هر ماه توسط موسسه گوته تهران و بخش فرهنگی سفارت اتریش به صورت رسمی برگزار می شود

بیشتر در مورد سطح A1 زبان آلمانی بخوانید

A2 (سطح مقدماتی)

در کلاس زبان سطح A2 موسسه هوشمند و مدرن رادین ، زبان آموز باید بتواند در پایان دوره راجع به مسائل و اخبار روزمره که با آنها روبرو می شود صحبت کند و بنویسد.

بیشتر در مورد سطح A1 زبان آلمانی بخوانید

B1 (سطح متوسط)

در طول ترم زبان آموزان در رابطه با مسائل روز(برنامه های روزانه، شرح پرتره اشخاص، ورزشهای خطرناک، پیش بینی آینده، کمک به افراد نیازمند، استفاده از اپلیکشن های مختلف، صنعت توریسم، شعر و شعر خوانی، نوشتن درخواست کار و شغل و غیره) متونی را خوانده و علاوه بر یاد گیری نکات دستور زبان، به نقد و بررسی موضوع پرداخته و نظرات خود در رابطه با موضوع را بیان می کنند.

بیشتر در مورد سطح B1 زبان آلمانی بخوانید

B2 (سطح بالای متوسط)

شاید بتوان بدون اغراق گفت که به تعداد زبان آموزان هدف وجود دارد. به عنوان مثال برطرف کردن نیازهای روزمره، قبول شدن در امتحانات زبان آلمانی، شرکت در جلسات بحث و گفتگو، واردشدن در دنیای کسب و کار و انتخاب یک رشته شغلی مناسب، تحصیل یا ادامه تحصیل در کشورهای آلمانی زبان، لذت واقعی بردن از سفر به یک کشور آلمانی زبان و اهداف دیگر.

داوطلبان شرکت در این سطح عمدتاً افرادی هستند که قصد ادامه تحصیل در کشورهای آلمان یا اتریش را دارند، زیرا در حال حاضر بیشتر دانشگاههای آلمان جهت پذیرش دانشجو درخواست مدرک B2 را از متقاضیان دارند.

از همین رو شرکت در آزمون B2 جهت قبولی و اخذ مدرک این سطح طرفداران فراوانی در کشورمان دارد.

بیشتر در مورد سطح B2 زبان آلمانی بخوانید

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *