ماجرای موسسه زبان رادین

 

سال 1376 با هدف آموزش موثر در جامعه کار خودمان را با راه اندازی مجموعه موفق کنکور و تقویتی “7استاد” با مجوز رسمی از اداره آموزش و پرورش آغاز کردیم ، در آن سالها برترین رتبه های کنکور های دولتی با رتبه های تک رقمی در مقاطع کاردانی و کارشناسی بخشی از ارمغان آموزش نتیجه گرای ما بود ، سپس با راه اندازی موسسه دانش نوین با مجوز رسمی از وزارت علوم  حوزه فعالیت های خود را تا مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری ادامه دادیم …

خواسته دانشجویان ما و اشتیاق وافر ما در صنعت آموزش ، این بار موجب شد در سال 1386 موسسه زبان رادین را این بار با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد راه اندازی و آغازی دیگر کنیم .

با هدف برطرف کردن نیاز های آموزشی زبان های خارجه با رویکردهای نوین و مدرن

همچنین آموزشی نتیجه گرا که همچون افتخارات سابق ما باعث موفقیت صد در صدی فراگیران در آزمون های بین المللی زبان باشد

هدف ما همواره تسریع آموزش زبان های خارجه با ایجاد شرایطی مناسب برای زبان آموزان است تا با پرداختن مناسب ترین  شهریه  و صرفه‌جویی در زمان بتوانند بیشترین بهره را از آموزش ببرند، به همین دلیل هم بصورت حضوری و با توجه به دانش فراوانی که فضای آموزش مجازی در اختیار داشتیم، آموزش آنلاین زبان‌ های خارجه  را بنیان گذاری کنیم.

در این سالها ، بیش از  48 هزار فراگیر و فراتر از 630 مدرس حرفه ای در داخل و خارج کشور با ما همراه شدند برای هدفی مشترک‌ و ما را با پیشرفت و رضایتمندی شان سربلند کرده‌اند.

 

حالا این سوال پیش می آید چرا موسسه زبان رادین را انتخاب کنم ؟

موسسه زبان رادین با داشتن دانش مدیریت آموزشی با بیش از دو دهه فعالیت آموزش زبان “اثرگذار ” ، جزء بهترین آموزشگاه های زبان ایران در زمینه آموزش اکثر  زبان های روز دنیا (انگلیسی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی ، ترکی ، عربی ، روسی ، چینی ، هلندی ، کره ای  و …)، مفتخر است ،که با قویترین کادرهای آموزشی در دو بخش حضوری و آنلاین در سرتاسر ایران و خارج از کشور به شما عزیزان زبان آموز خدمت رسانی کند.

زبان رادین به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز آموزش زبان در شهر شیراز ، ارائه کننده ی ، دوره‌های آموزشی زبان های خارجه با تاکید بر پیشرفت موثر

در آمادگی امتحانات بین المللی به صورت گروهی، نیمه گروهی و خصوصی به افراد حقیقی و سازمانها با بالاترین کیفیت است. اساتید مجرب و با انگیزه، توجه خاص به سیستم و کیفیت آموزشی، امکانات و محیط آموزشی مناسب، و ارائه مدارک رسمی در پایان دوره های خاص و … تخصصی بر خلاف سایر رقبا را می توان از جمله فاکتورهایی برشمرد که موسسه بزرگ زبان  رادین را از دیگر موسسات متمایز می‌کند.

هسته اصلی مدیریت و آموزش این موسسه شامل اعضایی با مدارک و مدارج عالی تحصیلی همچون دکتری و کارشناسی ارشد آموزش زبان، مدارک بین المللی تربیت مربی و مدرس، و مدارک بین المللی تدریس زبان به کودکان و بزرگسالان می‌باشد.

اعضای این تیم با بهره گیری از مدارج علمی و سالها تجربه مستمر در آموزش به مقاطع سنی مختلف بر آن شدند تا گامی عظیم در راستای ارتقای سطح آموزش و یادگیری زبان در کشور بردارند.

بسیاری از زبان آموزان، آموزشگاه زبان رادین را ، به دلیل سطوح بالای استانداردهای روز دنیا در حوزه آموزش زبان و استفاده از پیشرفته ترین امکانات آموزش و یادگیری زبان انتخاب میکنند، و به همین دلیل از کیفیت بالای آموزش اطمینان خاطر دارند.

 

 

تقسیم بندی آموزش در قالب دوره‌ها

دسته‌بندی مطالب آموزشی در قالب دوره‌های متنوع به زبان‌آموزان این فرصت را می‌دهند تا با توجه به هدف یادگیری زبان و نقاط ضعف و قوت آن، بهترین مسیر را انتخاب کنند. این دسته‌بندی‌ها به ما کمک می‌کنند تا علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه، سریع‌تر به هدفمان نزدیک شویم.

حفظ رابطه‌ی تعاملی میان مدرس و زبان‌آموزان:

در موسسه زبان رادین موفق شده ایم تا در فضای مجازی هم، رابطه‌ای تعاملی میان مدرس و زبان‌آموزان را حفظ کنیم. زبان‌آموزان تکالیف طراحی شده از جانب مدرس مجموعه را انجام می‌دهند و سپس تکالیف با دقت تصحیح می‌شوند و باز خوردهای لازم در اختیار هر فرد به صورت جداگانه قرار می‌گیرد. تمام تکالیف برای تقویت و مرور چهار مهارت اصلی است و دو زیر مهارت  و با توجه به موضوع، در قالب صوتی، تصویری و نوشتاری ارائه و دریافت می‌شوند.

 

در دسترس بودن و زمان بندی انعطاف‌پذیر:

یکی از ویژگی‌های آموزش زبان‌ها به صورت حضوری و آنلاین این است که زبان آموزان می‌توانند با توجه به برنامه‌ی شخصی خودشان، بهترین زمان و شرایط را برای یادگیری زبان انتخاب کنند. شما می‌توانید در هر زمان و شرایطی برای مرور یا شروع درسی جدید دست‌به‌کار شوید و نگران سازگار شدن با چهارچوب معین کلاس‌های ترمی سایر موسسات نباشید.

انتخاب نقاط قوت منابع آموزشی متنوع:

معمولا انتخاب بهترین منابع برای کسانی که یادگیری زبان را به صورت خودآموز شروع می‌کنند، فرایندی سخت و گیج‌کننده است. این منابع بسیار متنوع و متعدد هستند و هر کدام نقاط ضعف و قدرت خاص خودشان را دارند. در زبان رادین با توجه به تجربه‌ای که طی سال‌های آموزش به دست آورده‌ایم، نقاط قوت منابع معتبر را استخراج کرده و با شیوه‌ی تدریسی نو، آموزش می‌دهیم، همچنین موسسه دارای به روز ترین کتب آموزشی و منحصر بفرد در کلیه رشته ها می باشد که مدرن بودن را با آموزش اثر گذار همراه می کند .

کاهش هزینه‌ها و حفظ کیفیت آموزش:

در آموزشگاه زبان رادین می‌توانید به جای شهریه های  کلاس‌های حضوری، با استفاده‌ی درست از امکانات فضای مجازی، شهریه ها را کاهش دهید و شرایط بهتری را فراخور شرایط خود فراهم کنید.

خدمات منحصر بفرد ما :

موسسه زبان رادین  بر آن است که بهترین خدمات آموزشی را در اختیار زبان آموزان قرار دهد. اولویت اصلی ما در تمامی زمینه‌های آموزشی، زبان آموز است. نیازهای زبان آموزان ما اصلی‌ترین انگیزه‌ای است که ما را در تلاش‌هایمان برای به وجود آوردن مشارکتی کارآمد و موثر در راستای آموزش زبان های خارجه یاری می‌کند.

  ملموس بودن مشکلات زبان‌آموزان و درک متقابل در سایه سال‌ها سوابق آموزشی موسس

  رصد کلیه بخش ها از جمله کارکنان اداری و آموزشی در ساعات اداری توسط مدیریت مجموعه

  دسترسی آسان به مدیریت از طریق بخش پیشنهادات و انتقادات وب‌سایت و همچنین واتساپ

  ایجاد فضای مناسب آموزشی و رفاهی

  استفاده از کتاب‌های انحصاری موسسه به همراه کتب تالیف شده توسط گروه تحقیق و توسعه

  اولین موسسه زبان برگزارکننده دوره‌های آنلاین از سال 1391 با متریال آموزشی خود

 کنترل دائمی کلاس‌ها به صورت نامحسوس توسط کارشناسان آموزش موسسه  و کادر آموزشی مجرب با تحصیلات عالیه مرتبط

  گروه تحقیق و توسعه فعال

  تولید نرم‌افزارهای سطوح مختلف مطابق با کتب آموزشی موسسه دارای سه لابراتوار مجهز و فعال برای دوره‌های خاص

  این موسسه اکنون به جرات گوی رقابت را از سایر رقبا ربوده و عنوان برند برتر موسسات آموزش زبان در کشور را به خود اختصاص داده است.

گواه این مدعا دریافت جوایز و گواهینامه‌های متعدد از جمله:

  • گواهینامه بین المللی ISO 10015
  • گواهینامه بین المللی ISO 10002:2014
  • گواهینامه های بین المللی ISO 9001:2008
  • دریافت تندیس نشان کیفیت و بهره وری
  • دریافت تندیس نشان عالی مدیر سال

دریافت تقدیر نامه از وزیر صنعت معدن و تجارت به عنوان واحد نمونه و ارزش آفرین سازمان استاندارد

می باشد.

 

ارزش های ما :

  • با در نظر گرفتن ارزش های اخلاقی که بر صداقت، عدالت، وقار و احترام به زبان آموزان استوار است، تلاش می کنیم ارتباطی صادقانه و حرفه‌‎ای با آنان به وجود آوریم.
  • پرسنل و استادان موسسه همواره با تمامی زبان آموزان با وقار و حرفه ای برخورد می کنند. ما تفاوت‌های شخصی رفتاری هر شخص را تشخیص داده و برخورد حرفه‌ای را بر مبنای این تفاوتها بنا می‌نهیم.
  • همواره تلاشمان این است که ارتباطاتمان را با تمامی زبان آموزان، استادان، پرسنل و همچنین شرکای تجاری توسعه و تقویت بخشیم.
  • ما همواره برآنیم که جدیدترین و به روزترین روش های آموزش و امکانات آموزشی  را در اختیار بگیریم و همواره از تغییرات مثبت در راستای ارتقای سطح کیفی استقبال می‌کنیم.
  • کارآمدی سیستم ما بر پایه کار گروهی، تنوع فرهنگی فردی و احترام متقابل بنا شده است. ما در قالب یک تیم یکپارچه بصورت گروهی فعالیت می کنیم تا بتوانیم آموزش زبان را ارتقا بخشیم.
  • ارائه مشاوره‌های آموزشی و برنامه‌های درسی رایگان و مستمر توسط اعضای هیئت علمی موسسه به تمامی زبان آموزان به صورت منظم و رایگان به منظور دستیابی به اهداف دوره.
  • کلاس‌های پیشرفته ، مجهز به تمامی وسایل کمک آموزشی و الکترونیکی مدرن و هوشمند روز
  • پشتیبانی 24 ساعته بخش اداری و انفورماتیک موسسه
  • ارائه گزارشات منظم از پیشرفت زبان آموزان در انتهای دوره
  • استفاده از تجهیزات مدرن آموزشی و سیستم‌های صوتی پیشرفته در کلاس‌ها مانند ُبرد هوشمند ، ویدئو پروژکتور و …
  • برگزاری کلاس‌های کم جمعیت با محدودیت تعداد زبان آموزان
  • کنترل مداوم کیفیت آموزشی در طول ترم از طریق دوربین‌های مدار بسته توسط مدیران آموزش واحدها
  • اعطای گواهینامه و مدارک معتبر فارغ التحصیلی یا گذران دوره  
  • امکان استخدام فارغ التحصیلان مقطع پیشرفته جهت تدریس
  • امکان تعیین سطح آنلاین، ثبت نام و پرداخت شهریه online
  • امکان خرید کتاب و ویدئوهای آموزش زبان از طریق سایت و حضوری
  • برگزاری آزمون‌های منظم میان ترم و پایان ترم و اعلام نمرات به‌صورت آنلاین
  • ارائه کلاس های جانبی رایگان با بالاترین کیفیت و به صورت اختیاری در طول دوره
  • برگزاری آزمون های آزمایشی بین المللی در سطوح مختلف از جمله CAE، FCE، PET، KET، IELTS، TOEFL  و آماده کردن زبان آموزان برای شرکت در این دوره‌ها
  • بهره‌گیری از کادر علمی متخصص با تحصیلات عالیه دانشگاهی و مدارک بین المللی CELTA و TESOL
  • امکان عقد قرارداد با شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی و برگزاری دوره‌های عمومی و تخصصی در محل کار متقاضیان
  • بهره گیری از اساتید native، متخصص، و با تجربه برای هر گروه زبانی

 

تعهدات ما :

 

  • دریافت خدمات آموزشی مناسب و با بهترین کیفیت ممکن بدون در نظر گرفتن جنسیت، نژاد، دین، و یا ناتوانی ها همراه با مهربانی و احترام، حق مسلم همه زبان آموزان است.
  • در اختیار داشتن فضای مناسب آموزشی جهت بهبود سطح یادگیری، حق مسلم همه زبان آموزان است.
  • تمامی اطلاعات شخصی و آموزشی هر زبان آموز کاملا محرمانه است.
  • در اختیار داشتن اطلاعات کامل در مورد اساتید و برنامه آموزشی را حق تمامی زبان آموزان است.
  • انتخاب ساعات دلخواه در بازه زمانی موسسه به اختیار زبان آموزان است کلاس‌هایتان را از ساعت هشت صبح تا نه شب تنظیم کنید.
  • استفاده از مشاوره های آموزشی توسط کارشناسان آموزشی در طول دوره حق زبان آموزان است.

 

ماموریت ما :

 

همانطور که گفتیم ، موسسه زبان رادین با دو دهه سابقه درخشان فعالیت به‌عنوان یکی از پیشگامان صنعت آموزش زبان کشور با پایبندی خدشه‌ناپذیر به اصل دانشجو محوری در فرآیند یادگیری، همواره تامین اطمینان خاطر و جلب رضایت حداکثری زبان آموزان، به موازات ایجاد امنیت شغلی و امکانات رفاهی کم سابقه برای اساتید و کارکنان، خود را به‌عنوان خط مشی کیفیت و ملاک و محک ارائه خدمات آموزشی برتر برگزیده است.

ارتقاء صنعت آموزش زبان‌های خارجه با رویکرد سرعت یادگیری و کیفیت آموزش در گستره ملی، رسالت ماست

ایجاد تحول در روش تدریس اساتید و ارتقاء کیفیت آزمون‌ها و تحصیل زبان‌آموزان از طریق تدوین نگرش نوین بر سیستم آموزشی

استفاده گسترده از تکنولوژی آموزشی

ارتقاء کیفیت منابع انسانی سازمان با تکیه بر اصل مشتری‌مداری

مدیریت دانش، اطلاعات و فناوری به‌منظور بهبود مستمر فرآیندها و بهره‌برداری مناسب از زیر ساخت‌ها و امکانات موجود به‌منظور افزایش بهره‌وری منابع انسانی به‌عنوان مهم‌ترین سرمایه سازمان

ایجاد محیط کار مناسب و رعایت انصاف و عدالت در حفظ و توسعه سرمایه‌های انسانی

یکسان‌سازی فرآیندهای کاری، امکانات رفاهی و تجهیزات و فضاهای آموزشی در کلیه واحدها

رعایت کلیه قوانین و مقررات سازمانی، دولتی و بین‌المللی ناظر بر صنعت آموزش زبان

مدیریت ارشد و کلیه اساتید و کارکنان موسسه زبان رادین ، ضمن متعهد بودن به الزامات این خط مشی و اجرای دقیق آن در جهت پیشبرد اهداف با ایجاد زیرساخت‌های مناسب و استفاده از روش‌های نوین آموزشی و خلاقیت برای حرکت به فراسوی انتظارات زبان آموزان، رضایتمندی هرچه بیشتر ایشان را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.

موسسه مدرن زبان رادین در مسیر رسیدن به اهداف خود و کسب رضایت حداکثری کسانی که به زبان رادین اعتماد کردند، همواره خود را با استانداردهای معتبر بین‌المللی همگام کرده و برای به دست آوردن این استانداردهای جهانی خود را ملزم به رعایت قوانین مربوطه نموده است و امروز موفق به کسب این استاندارد‌ها گردیده است.

با سپاس بیکران به درگاه پروردگار دانش آفرین و دادار سخن پرور که به یاری وی و با ذکاوت، کاردانی، و کوشش بی وقفه کارکنان، اساتید، و زبان آموزان مشتاق، موسسه زبان رادین پس از پشت سر نهادن دشواری های بسیار اکنون پای به مرحله ای نهاده است که بی گمان اوج شکوفایی و نهایت بالندگی علمی است.

دستیابی این مهم ممکن نبود مگر با تلاش بی دریغ و همت بی بدیل اعضای سخت کوش این مجموعه پیشرو و به کارگیری دانش به روز جهانی و کاربست تازه ترین و علمی ترین شیوه های آموزش زبان در دنیا. 

موجب خرسندی بسیار و دلگرمی فزاینده ماست بیان این نکته که اکنون آموزشگاه زبان رادین یکی از بزرگترین مجموعه آموزش زبان کشور است که در راستای انجام رسالت خود افزون بر صداقت کاری، از کادری کاملا کارآزموده و با تجربه و همچنین پیشرفته ترین تجهیزات آموزشی برخوردار است.

به امید شکوفایی روزافزون سطح دانش، فرهنگ و زبان سرزمین پهناورمان، مهد فر و دانش و آراستگی، ایران و آرزوی پیشرفت و بهروزی شما عزیزان، نوید این را می دهیم چندی نخواهد کشید که نام و آوازه آموزشگاه زبان رادین جهانی خواهد شد و بی شک آینده روشن زبان آموزی و پیشبرد ارتباطات از آن ما خواهد بود.