آزمون PTE چیست ؟

PTE  یا آزمون سنجش مهارت‌های زبان انگلیسی (Pearson Test of English)  مبتنی بر کامپیوتر است . این آزمون برای انگلیسی‌زبان‌های غیربومی است که قصد دارند در خارج از کشور خود تحصیل کنند تهیه شده . در آزمون PTE چهار مهارت خواندن، نوشتن، شنیدن و مکالمه ارزیابی می شود.

برگزار کننده آزمون PTE با نام Pearson شناخته می شود که ناشر انتشارات Longman است.

این آزمون دو مهارت را با هم ارزیابی می کند ، برای مثال شندین و خواندن و یا خواندن و مکالمه با هم ارزیابی می شوند ، مدت زمان این آزمون حدودا 3 ساعت طول میکشد و در یک روز برگزار می شود که داشتن رایانه در محل آزمون به دلیل ضبط صدا شما ضروری است .

از جمله مزیت این آزمون نسبت به آیلتس و تافل می توان به سرعت اعلام نتیجه سریع آن اشاره کرد که طی 5 روز کاری نتیجه نهایی به دست شما میرسد .

هزینه این آزمون با توجه به کشوری که در آن آزمون برگزار می شود از 150 تا 220 دلار متغیر است.

آزمون PTE

اعتبار آزمون PTE

با وجود اینکه پی‌تی‌ای یکی از بهترین و معروف ترین های آزمون های زبان انگلیسی است ولی ممکن است هر کشور و یا دانشگاهی آن را نپذیرد پی حتما قبل از شرکت در این آزمون و یا انجام سرمایه گذاری از کشور مقصد اطمینان حاصل فرمایید .

با این که پی‌تی‌ای یکی از معتبرترین آزمون‌های جامع زبان است، اما هر کشور و یا هر دانشگاهی ممکن است آن را نپذیرد. بنابراین قبل از اقدام برای شرکت در آزمون، از پذیرفته شدن مدرک PTE در کشور مقصد خود اطمینان حاصل فرمایید.

اگر دوست دارید بدانید کدام دانشگاه ها مدرک PTE  را می پذیرند می توانید به وب‌سایت رسمی PTE و صفحه WHO ACCEPTS IT  مراجعه کنید . با این وجود توصیه می کنیم در این زمینه بیشتر تحقیق کنید و حتی به دانشگاه ها و یا سفارت کشور های مقصد ایمیل بزنید .

کتاب‌ها و منابع آزمون PTE

بسیاری از متقاضیان این آزمون بر سر دو راهی بزرگی قرار می گیرند که آیا  برای آمادگی شرکت در آزمون پی‌تی‌ای از کمک اساتید مجرب و آموزشگاه‌های زبان بهره بگیرند یا سعی کنند خودآموز مهارت‌های لازم را کسب کنند؟

در ادامه کتاب و دوره های که میتواند به شما در به دست آوردن نمره بالا و موفقیت کمک کند معرفی می شود . فقط در نظر داشته باشید که “وقت طلاست” و هر لحظه جهان دستخوش تغییر است و بهتر است مطالعه  و کسب مهارت برای شرکت در آزمون را به روزهای آخر و نزدیک به امتحان موکول نکنید.

کتاب راهنمای رسمی آزمون آکادمیک PTE انتشارات پیرسون

نکات برجسته این کتاب

  • ۴ آزمون جامع و جدید با ریزترین جزییات به کارگرفته شده در آزمون اصلی
  • سی دی صوتی برای تمرین مهارت های گفتاری و شنیداری
  • نمونه پاسخ ها با تحلیل و بررسی کامل و نکات کلیدی
  • اطلاعات همه جانبه در مورد آزمون
  • دادن کد دسترسی منحصر بفرد برای هر داوطلب

این کتاب، اطلاعات جامعی در مورد آزمون PTE در اختیار دانشجویان قرار می دهد که شامل بیش از ۲۰۰ تمرین زبان، تحلیل و بررسی پاسخنامه‌ها و نکات آزمون است. این کتاب  تنها منبع رسمی و جامع است که توسط انتشارات برگزار کننده آزمون در اختیار داوطلبان قرار گرفته است .

آزمون ماک PTE

دوره های مناسب آماده سازی آزمون PTE

تمامی دوره های موسسه هوشمند و مدرن رادین تضمینی بوده و موفقیت در آزمون را تضمین می کنند .

تمرین با آزمون های آفلاین PTE

آگر علاقه ای به خرید کتاب و یا شرکت در دوره های تضمینی رادین ندارید می توانید  به راحتی وارد سایت رسمی PTE شوید و تمامی آزمون‌های شبیه‌سازی شده به آزمون اصلی را به صورت فایل پی دی اف دانلود کنید.

و سپس اقدام به حل و پاسخ گویی به آزمون ها کنید که ممکن است با این روش درک بیشتر و بهتری از ماهیت آزمون PTE داشته باشید.

خدمات منحصر‌به‌فرد ماک تست PTE رادین

  • ارائه نتایج به صورت تحلیلی توسط تیم تصحیح کننده
  • ارائه راهکار های عملی و معرفی منابع مختلف جهت پیشرفت با توجه به تحلیل آزمون
  • اعلام نتایج 2 روز بعد از آزمون کتبی
  • برگزاری جلسه حل آزمونها به صورت workshop

نحوه برگزاری آزمون ماک PTE

  • امتحان کتبی Mock هر پنجشنبه ساعت 9 الی 12 ظهر برگزار میگردد.

جدول هزینه ماک EPT

نوع آزمون هزینه (تومان)
Mock Test با تحلیل
 Mock Test بدون تحلیل

 

ثبت نام در آزمون ماک PTE

ثبت نام از طریق واتساپ

  • جهت ثبت نام در دوره از طریق واتساپ باید با شماره  09918949516 یا 09918949522 ارتباط برقرار کرده و اطلاعات خواسته شده را برای یوزر سیستم ارسال نمایند و مبلغ سرمایه گذاری را به حساب آموزشگاه واریز نمایید.

ثبت‌نام حضوری آزمون ماک PTE شیراز

  • جهت ثبت نام به صورت حضوری می توانید به نشانی  بلوار دانشجو، نبش کوچه 7 ، موسسه زبان رادین مراجعه نمایید و اقدام به تکمیل فرم ثبت نام نمایید و مبلغ دوره را در آموزشگاه پرداخت نمایید.

اطلاعات بیشتر

  • چنانچه همچنان در رابطه با آزمون ماک رادین سوال دارید با شماره 07136267685 و داخلی 105 موسسه و یا با شماره های موجود در صفحه تماس با ما  تماس حاصل فرمایید .